De Gallische Goden
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

actiefste lid (prijzenpot!)

Go down

actiefste lid (prijzenpot!) Empty actiefste lid (prijzenpot!)

Post  Bellefleurke Sat Apr 04, 2009 6:13 pm

Om onze leden tot wat meer actie aan te zetten worden er vanaf nu prijzen uitgerijkt voor actiefste lid (maar dan op basis van aantal berichten). Stemmen is niet mogelijk, ik vertrouw hier enkel en alleen voor op mijn forumstatistieken die niet liegen.

Elke maand krijgt het actiefst lid een kleine denkbeeldige trofee in zijn denkbeeldige trofeekast die te bewonderen zal zijn op zijn/haar profiel

Ons forum bestaat trouwens sinds maart 2008. Dat wil zeggen sinds kort 1 jaar.
En het is onverwacht en onaangekondigt, maar ik heb besloten ons acteifste lid van het afgelopen jaar ook een trofee te geven. Dat is niemand minder dan Nestorixtje met 205 berichten, aplausje graag!

Elke maand komt er dus een nieuwe winnaar (voor april staat Homeopatix op kop, laten we er alles aan doen om hem van die plaats te stoten!)

Maar Homeopatix krijgt ook een kleine denkbeeldige prijs om ons forum mede op te richten (het was zijn idee en dat zijn wij niet vergeten) en omdat hij ons forum uit een zwart gat heeft proberen halen, het is nog eventjes afwachten of dat ook echt gelukt is.
Bellefleurke
Bellefleurke
Oppergod
Oppergod

Female
Aantal berichten : 238
Leeftijd : 32
Registration date : 20.03.2008

https://degallischegoden.actieforum.com

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum