De Gallische Goden
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email

2 posters

Go down

Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email Empty Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email

Post  nestorixtje Sat Apr 05, 2008 12:03 pm

Eerst log je in op een van de 2 email. Daarna, (volg beeldje) Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email Ps111. Daarna moet je soms terug je passwoord intypen, en dan krijg je dit beeld (volg weer beeld) Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email Ps210. Ge klikt er op, en uiteindelijk krijg je dit. Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email Ps310. Daarna acceperen, en je e-amil is gelinkt (daarna weet ik het niet meer precies, maar ge zult het wel zien, in elk geval, de volgende keer dat je inlogt op een van je accounts, kun je automatisch, door op het pijltje de drukken van beeld 1, naar je andere account gaan.
nestorixtje
nestorixtje

Male
Aantal berichten : 230
Leeftijd : 34
Registration date : 24.03.2008

Back to top Go down

Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email Empty Re: Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email

Post  Bellefleurke Sat Apr 05, 2008 6:47 pm

Super! ksnap der nog altijd nix van, ma das nie erg. Ik vind het nie erg om 2 e-mail adressen tebben
Bellefleurke
Bellefleurke
Oppergod
Oppergod

Female
Aantal berichten : 238
Leeftijd : 32
Registration date : 20.03.2008

https://degallischegoden.actieforum.com

Back to top Go down

Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email Empty Re: Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email

Post  nestorixtje Sat Apr 05, 2008 8:24 pm

Is het niet goed uitgelegd? ik kan altijd vragen beantwoorden.
nestorixtje
nestorixtje

Male
Aantal berichten : 230
Leeftijd : 34
Registration date : 24.03.2008

Back to top Go down

Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email Empty Re: Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email

Post  Bellefleurke Sun Apr 06, 2008 12:10 pm

Het is wel goed uitgelegd want Gelatientje en Anilinetje hebben het al gedaan. Maar het is boven mijn niveau, maar tis nie zo erg. Ik laat het zoals het is, anders geraakt ik waarschijnlijk helemaal in de war als in e-mails lees en schrijf. Het is wel super dat je het erop hebt gezet Wink
Bellefleurke
Bellefleurke
Oppergod
Oppergod

Female
Aantal berichten : 238
Leeftijd : 32
Registration date : 20.03.2008

https://degallischegoden.actieforum.com

Back to top Go down

Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email Empty Re: Hoe je een tweede email verbind met je normaal hotmail email

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum